El desert i la foscor

El desert i la foscor

dissabte, 20 de setembre de 2014

El #2 de la Playlist de "Júlia i la xarxa"...

«Escric escoltant Teardrop de José González i les llàgrimes ja
no brollen del meu ésser, ara en brollen paraules plenes. Feia
molt de temps que no sentia com davant meu s’obria un corriol
estret i tortuós cap a moments de felicitat; la veig allà enfora i sé
que m’espera per tenir trobades ocasionals. La presència de na
Júlia s’ha estabilitzat, segueix aquí cada pic que em poso a
escriure. El seu alè al clatell, les seves mans que teclegen amb
mi.... De vegades s’aparta i es posa a ballar al centre de
l’habitació, al compàs de la música que m’agrada escoltar, i jo la
deixo fer.»


Júlia i la xarxa és una obra de J. M. Vidal-Illanes

Editat per:
PUNTO ROJO LIBROS, S.L.
info@puntorojolibros.com

ISBN: 978-84-16157-64-8
Dipòsit Legal: SE 1313-2014

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada