El desert i la foscor

El desert i la foscor

dilluns, 6 d’octubre de 2014

Moi et Mon Camion - Merz / La #5 de la PlayList de Júlia i la xarxa



«La figura d’una Victòria que volava d’un cantó a l’altre sense cap objectiu meditat, ha tornat a la memòria i s’ha reforçat amb la lectura del meu quadern. N’Alexandre hi és molt present i no entenc com vaig poder prescindir d’ell d’aquesta manera, ell, tan ingenu en la percepció de les relacions socials, inversament proporcional als seus coneixements literaris, musicals o cinematogràfics. Havia extret la seva filosofia de vida d’un caramull de llibres que devorava amb una velocitat sorprenent. N’Alexandre era un teòric de l’existència i sempre em semblà massa tou, una mica covard i retret, de fet no parlava gaire amb els altres, només em tenia a mi i un altre bon amic de la infantesa del qual era inseparable i que ara és un actor transformista que surt pel canal autonòmic de televisió. Els anys no han passat en debades i ara el veig molt diferent.

Deixo les fotografies i m’aixeco a posar una mica de música. No sé perquè he triat Merz i Moi et mon camion, però m’ha semblat que encaixava. Ara l’escolto mentre miro el fasser del jardí, que s’agita amb molta suavitat al compàs del vent que surt de la cançó».

Júlia i la xarxa
J. M. Vidal-Illanes

Editat per:
PUNTO ROJO LIBROS, S.L.
info@puntorojolibros.com

ISBN: 978-84-16157-64-8
Dipòsit Legal: SE 1313-2014

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada